Zerrouki: "Was op een gegeven moment geen moeilijke keuze meer"

Zerrouki straalt als hij wordt gevraagd hoe het is om opnieuw het shirt van FC Twente te dragen. "Het voelt vertrouwd, geweldig gevoel en het moment dat ik hier aan kwam rijden gaan er toch gevoelens door je heen. Ik ben superblij om hier weer te zijn."

De middenvelder speelde tussen 2016 en 2023 voor FC Twente, voordat hij de overstap maakte naar Feyenoord. Na één seizoen in Rotterdam keert hij nu dus tijdelijk terug in Enschede. Het contact met FC Twente voelde meteen goed, zo vertelt hij zelf.

"Vanaf het eerste moment voelde dat meteen goed. Je moet natuurlijk altijd een overweging maken wat je gaat doen, maar de liefde die ik heb voor deze club en die ik altijd heb gevoeld, die heeft me al snel de doorslag te geven om dit met beide handen aan te grijpen. Het was op een gegeven moment geen moeilijke keuze meer die het daarvoor wel leek te worden", besluit hij tegenover FC Twente.

Lees meer:
0 reacties