Willem van Hanegem over Feyenoorders: "Zie die kwibussen zitten!"

Willem van Hanegem
Willem van Hanegem Foto: © YouTube

Feyenoord is momenteel druk bezig met het invullen van belangrijke posities binnen de clubleiding. Ondertussen lijkt de mogelijke komst van Robert Eenhoorn als nieuwe algemeen directeur steeds concreter te worden. De voormalig bestuurder van onder meer AZ wordt nadrukkelijk genoemd als serieuze kandidaat om Dennis te Kloese op te volgen.

In de podcast Willem & Wessel van VoetbalPrimeur sprak Willem van Hanegem uitgebreid over zowel de mogelijke aanstelling van Eenhoorn als de huidige bestuursstructuur bij Feyenoord. De oud-voetballer en clubicoon toonde zich positief over Eenhoorn. Hij zei: "Ja die ken ik goed en ik denk dat hij bepaalde dingen wel durft aan te kaarten en dat is voor iedere club het belangrijkste wat er is", aldus Van Hanegem.

Op de vraag of het volgens hem belangrijk is dat problemen binnen een club openlijk besproken worden, reageerde Van Hanegem opnieuw stellig. "Nou als iets gewoon zo is dan is het zo en moet je er niet veel omheen draaien. Je hoeft niet altijd gelijk te hebben, maar er zitten altijd mensen aan tafel die maar een beetje mee hobbelen en dat is het probleem." Vervolgens uitte hij zich ook kritisch over de samenstelling van clubbesturen: "Maar als ik al die kwibussen zie zitten, dat vind ik echt verschrikkelijk."

Lees meer:
0 reacties