Willem van Hanegem bezorgd: "Moet het nog zien in De Klassieker"

Willem van Hanegem maakt zich zorgen om het middenveld van Feyenoord. Dat schrijft hij in zijn column voor het Algemeen Dagblad.
“Het probleem voor Brian Priske is dat het lang niet alleen bij Giménez stokt bij Feyenoord. Het middenveld van Feyenoord, dat kan zo niet,” schrijft het clubicoon in zijn column. Ook uit hij kritiek op een andere speler. “Ramiz Zerrouki kan Feyenoord niet sturen, dat is wel gebleken. Dat hij rood kreeg, kun je ook Priske een beetje aanrekenen.” De middenvelder pakte twee keer een gele kaart, wat dus rood betekende.
Dat Zerrouki rood kreeg, is ook de schuld van de trainer volgens Van Hanegem. “De trainer heeft in de rust aan Zerrouki gevraagd of hij er vertrouwen in had dat hij geen tweede gele kaart zou krijgen. Als Priske had gevraagd of Zerrouki zelf vond dat hij goed speelde, had hij waarschijnlijk ook ja gezegd.”
Volgens De Kromme kan je daar niet op vertrouwen. “Er is waarschijnlijk niemand die zegt ‘ik denk dat ik straks weer geel krijg, trainer’. Voor zijn kaart was er al een moment bij een counter van Sparta en toen hield hij ook al even vast en had het fout kunnen gaan.” Ook is hij nog niet onder de indruk van het spel van de Rotterdammers. “Feyenoord wil in het hoogste tempo spelen, maar ik zie het tegenovergestelde.”
Van Hanegem is er dan ook niet zo zeker van of het goed afloopt wanneer Ajax op bezoek komt in De Kuip. “Ajax is ook nog geen machine, maar ik moet nog zien of Feyenoord wint zondag in De Klassieker. En dat is wel nodig, want je bent al vier punten kwijt,” aldus het clubicoon van Feyenoord.
Zet in op Nederland tegen Japan!
Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Jorrit Hendrix terug bij oude club: "Ben blij om terug te zijn"

"Ik zou niet voor Oranje willen spelen, het racisme zit zó diep"

John de Wolf deelt verdrietig nieuws: "Voor altijd in mijn hart"

Nederlands elftal start WK: BetMGM pakt uit met hele hoge odds

Van der Gijp doet onthulling over Advocaat: "Is een vriend kwijt"

Feyenoord-toernooi loopt uit de hand: slachtoffer knock-out geslagen

Noa Vahle over Oranje-selectie: "Ze balen van die zure mensen"

Ten Voorde: "Ajax en Feyenoord kunnen hem al niet meer betalen"

'Feyenoord-target weer in beeld na afketsen deal met AC Milan'

Koeman jr. over oud-Feyenoorder: "Daar zit hij niet op te wachten"

Boskamp over Feyenoord: "We gaan die Champions League winnen"
Feyenoorder genoemd voor FC Twente: "Dat is wel heel veel geld"

Nicky Rueck tekent bij Feyenoord: "Het is een bijzonder moment"

'Miljoeneninvestering in De Kuip': "Supporters gaan het snel merken"

Feyenoord onder vuur: "Dat was net Goede Tijden, Slechte Tijden"

Bischop: "Eerder wilde Feyenoord natuurlijk ook Kuijt als trainer"

'Feyenoord doet Spanjaard voorstel; spits wil naar Rotterdam'

Marino Pusic uit het niets ontslagen: "Volkomen onbegrijpelijk"

'Feyenoord rekent op snel akkoord met Belgische middenvelder'

Johan Derksen begripvol: "Vind het heel verstandig van Feyenoord"

VIDEO | Oud-Feyenoorder Larin bezorgt Canada een punt op het WK

Koeman junior doet open sollicitatie: "Een 'tweede keeper-rol'"

Driessen over Feyenoord-teksten Van der Vaart: "Makkelijk scoren"

'Hadj Moussa kan naar Duitse topclub; Feyenoord wil 30 miljoen'

René van der Gijp ziet dat WK totaal niet leeft: "Hoe dat komt?"

'Absolute Europese topclub denkt aan oud-Feyenoorder Summerville'

'Oliver Glasner hakt de knoop door over Feyenoord-aanbieding'

'Feyenoord nooit concreet voor Mexicaans toptalent na vraagprijs'

'Oud-spits van Feyenoord staat voor een terugkeer in Nederland'

Feyenoord verbindt groot merk aan zich als commercieel partner

Bischop: "Eerder wilde Feyenoord natuurlijk ook Kuijt als trainer"

Eljero Elia had te maken met racisme: "Is me altijd bijgebleven"

Medelijden met Van Persie: "Hij kreeg een bijl in zijn nek"

Van der Vaart tipt Feyenoorder als WK-sensatie: "Een juweeltje!"

Bischop zet streep door Feyenoord-kandidaten: "Niet realistisch"

Bischop uit kritiek: "Ze hebben het kunstmatig in leven gehouden"








