Wellenreuther keept tegen Man City: "Hij is het meest in vorm"

Timon Wellenreuther
Timon Wellenreuther Foto: © BSR Agency

Feyenoord neemt het dinsdagavond in Engeland op tegen Manchester City. Brian Priske heeft onder de lat gekozen voor Timon Wellenreuther in plaats van Justin Bijlow. Laatstgenoemde is gepasseerd, en dat heeft volgens de trainer niets te maken met een blessure.

"Wellenreuther is het meest in vorm van de twee keepers", zegt Priske tegen Ziggo Sport. "We weten allemaal dat Justin er enkele weken uit was. Het is nu logischer om met Timon te starten. Hij had ook een clean sheet en enkele goede optredens. Ik heb veel vertrouwen in deze keuze. Bijlow had waarschijnlijk kunnen starten, maar we zitten nog in de fase waarin we met hem opbouwen. Hij is er nu om ons te steunen vanaf de bank."

Priske wil nog niet vertellen of Bijlow zaterdag wel in de basis staat, tegen Fortuna Sittard. "Het is hetzelfde makkelijke antwoord dat ik ga geven als gisteren. Ik laat jullie niet weten wie er wel of niet gaan spelen voor de rest van het seizoen. We hebben twee goede keepers, en er staat nu een doelman met Timon waarin ik veel vertrouwen heb. Ik weet dat het niet de ideale situatie is, maar het is wat het is. Bijlow is een aantal weken geblesseerd geweest", aldus Brian Priske. 

Lees meer:
0 reacties