Wellenreuther boos: "Dat is al het hele seizoen het probleem"

Feyenoord hield zondagavond drie punten over aan het duel met Telstar (2-1), maar van tevredenheid was bij Timon Wellenreuther weinig te merken. De doelman sprak na afloop duidelijke taal over het spel van zijn ploeg.
"Ik ben niet tevreden", zei Wellenreuther bij ESPN. "We hebben drie punten, maar als je ziet hoe we spelen. We geven alles voor de club om te winnen. We verliezen makkelijk de bal in de laatste minuten. We hebben de drie punten."
Volgens de Duitse keeper had Feyenoord het zichzelf een stuk makkelijker kunnen maken. "We hadden de wedstrijd in de eerste helft al in het slot moeten gooien. Dat is al het hele seizoen het probleem. We gooien de wedstrijden niet in het slot." Daarmee doelt hij op het feit dat de Rotterdammers ondanks kansen en overwicht vaak nalaten om afstand te nemen van de tegenstander.
Door de overwinning vergrootte Feyenoord de voorsprong op nummer drie NEC Nijmegen tot vijf punten, maar Wellenreuther kijkt niet naar de ranglijst. "Ik kijk nooit naar de stand maar naar ons zelf. We moeten de punten pakken om tweede te worden."
Tot slot ging de doelman nog in op het debuut van Raheem Sterling, die onder luid applaus zijn eerste minuten maakte in De Kuip. "Het is mooi om zo’n speler erbij te hebben door zijn ervaring. Hij is een geweldige speler met een mooie historie. Iedereen kan van hem leren. Hopelijk laat hij dat ook op het veld zien."
Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!
Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

'Oud-AZ’er in beeld bij Feyenoord als trainer': "Topkandidaat"

Driessen: "Ben getipt dat hij de nieuwe Feyenoord-trainer wordt"

Ontslagen Robin van Persie reageert op socials: "Wat een weekend"

OFFICIEEL | Feyenoord ontslaat Van Persie: "Willen Robin bedanken"

Dick Schreuder de nieuwe trainer van Feyenoord? "Die wil ook wel"

Bischop over Feyenoord-besluit: "De knoop was toen al doorgehakt"

Chris Woerts reageert: "De Feyenoord-fans waren klaar met hem"

BREAKING | 'Robin van Persie gaat ontslagen worden bij Feyenoord'

Feyenoord had Japanse ster bijna binnen: "Dat is dan wel balen"

'Timon Wellenreuther (30) ziet transferwaarde opnieuw afnemen'

"Leek alsof er geen chemie was tussen de directeuren en Van Persie"

Janmaat lyrisch: "Ik vind hem de beste trainer die ik heb gehad"

Verweij: "Je moet hopen dat hij een schop tegen zijn enkel krijgt"

Te Kloese eerlijk: "Dat maakt het ook moeilijk werken bij Feyenoord"

Woerts duidelijk richting Hartman: "Het is echt niet normaal"

Driessen wijst naar Feyenoorder: "Dat ontbreekt er in deze groep"

Jan Boskamp prijst oud-Feyenoorder: "Hij viel me positief op"

Van Persie openhartig: "Geboorte Shaqueel was keerpunt in mijn leven"

Driessen hard na uitspraken Advocaat: "Ik geloof er niets van"

Wim Kieft vergelijkt Feyenoorder: "Er gaat ook best veel fout"

Valente nam tatoeage door Feyenoord: "Ik zag mijn eigen kop"

Van Bronckhorst: "Zijn aanwezigheid gaf me iets meer lucht..."

Driessen fileert oud-Feyenoorder: "Waarom zit hij bij de selectie?"

Rigaux brengt miljoenen mee: "Dan maak je financieel flinke slagen"

Slot voorlopig nog werkeloos: "Gaat hij echt niet inleveren"

Te Kloese: "Voor hem zaten er heel wat scouts op de tribune"

'Feyenoord heeft zich vergist: waarde Ahmedhodzic blijft zakken'

Te Kloese verklaart openlijk: "Dat is mijn beste zet geweest"

'Paixao onderweg naar uitgang; Feyenoord kan miljoenen al ruiken'

'Ajax én Feyenoord grijpen mis: spits tekent bij FC Groningen'

Wim Kieft vergelijkt Feyenoorder: "Er gaat ook best veel fout"

Rigaux brengt miljoenen mee: "Dan maak je financieel flinke slagen"

Slot voorlopig nog werkeloos: "Gaat hij echt niet inleveren"

Gijp analyseert Feyenoorder: "Dan moet je wat langer kijken"

Boualin duidelijk naar Feyenoord: "Je kan het laten dooretteren"

'Feyenoord staat voor drukke zomer': "Wat gaat daar mee gebeuren?"









