VIDEO | Kippenvel bij spandoek in Kuip voor zieke Peter Houtman

Peter Houtman kijkt naar het spandoek van de fans van FC Groningen
Peter Houtman kijkt naar het spandoek van de fans van FC Groningen Foto: © X

Met Peter Houtman gaat het, naar eigen zeggen, 'naar omstandigheden goed'. Dat vertelt de oud-spits van onder meer Feyenoord en FC Groningen voorafgaand aan het competitieduel tussen beide clubs in De Kuip. In januari werd bekend dat Houtman na dit seizoen stopt als stadionspeaker bij Feyenoord. Bij hem is de ziekte van Alzheimer vastgesteld.

Voorafgaand aan de wedstrijd toonden de fans van FC Groningen hun waardering met een indrukwekkend spandoek ter ere van Houtman. Op X (voorheen Twitter) stroomden de mooie woorden van alle kanten binnen.

Journalist Dennis Kranenburg schreef: "Prachtig eerbetoon van de supporters van FC Groningen voor Peter Houtman met een spandoek over het gehele uitvak, daarna volgt massaal het You’ll Never Walk Alone." De steun en bewondering voor Houtman kwam uit alle hoeken, waarbij fans van beide clubs reageerden op het eerbetoon aan de voetballegende.

Hieronder enkele van die reacties.

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties