Van Persie overtuigd: "Ik ben volgend seizoen trainer van Feyenoord"

Robin van Persie langs de kant bij het duel met AZ
Robin van Persie langs de kant bij het duel met AZ Foto: © BSR Agency

Binnen Feyenoord zullen verschillende mensen vervangen moeten worden, maar Robin van Persie is er daar niet één van. De hoofdtrainer heeft aangegeven ook volgend seizoen voor de groep te zullen staan in Rotterdam.

"Ik heb nog een contract", stelde Van Persie resoluut op de persconferentie na afloop van het duel tussen Feyenoord en AZ. "Ik ben volgend seizoen de trainer van Feyenoord. Dat is de quote die je zocht, volgens mij? Ik zal je een handje helpen, haha."

Na de wedstrijd zocht Van Persie snel Dennis te Kloese op, die zondagmiddag afscheid nam van De Kuip. "Er kwam heel veel emotie los", vertelt de hoofdtrainer. "Blijdschap, opluchting, eigenlijk alles tegelijk. Vanaf dag één heb ik ontzettend veel aan Dennis gehad, persoonlijk maar ook als trainer. Hij heeft mij altijd gesteund en ik hem ook. Zo hoort dat", aldus Van Persie.

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties