Van Persie over blessuregevallen: "Maakte me daar zorgen om"

De ziekenboeg van Feyenoord zit aardig vol. Tegen Telstar kampten diverse spelers met blessures, pijntjes of een gebrek aan fitheid. Robin van Persie ging na afloop van het duel met Telstar in op drie gevallen.

Jordan Bos speelde maar één helft. Dat was volgens Van Persie op eigen verzoek. "Het gaat nu goed met hem, maar hij gaf zelf aan dat hij niet verder kon", zei de trainer op de persconferentie. "Hij heeft geen blessure. Maar als een speler zelf aangeeft dat hij helemaal leeg is, dan luister je daarnaar."

Ook Anel Ahmedhodzic werd gewisseld. "Anel is de afgelopen dagen ziek geweest. Het was al tot het laatste moment de vraag of hij wel of niet kon starten. Zaterdag gaf hij heel duidelijk aan van wel, maar helemaal fris is hij dus niet geweest. In de rust kwam hij naar me toe en gaf hij aan dat hij zich helemaal leeg voelde. Dat is ook logisch als je een aantal dagen ziek bent geweest."

De verdediger werd vervangen door Jeremiah St. Juste, maar hij viel geblesseerd uit. "Iedereen maakte zich daar zorgen om, ik ook. Ik vond hem heel goed invallen, maar de dokter gaf aan dat hij niet door kon. Dan luister ik daarnaar. Nu gaat het goed. Ik heb hem meerdere keren gecheckt en hij is oké. De komende dagen moeten we afwachten hoe hij eruit is gekomen."

Lees meer:
0 reacties