Van Persie maakt indruk: "Hij komt er ook helemaal niet op terug"

Robin van Persie
Robin van Persie Foto: © BSR Agency

Wim Kieft is onder de indruk van Robin van Persie. In KieftJansenEgmondGijp stelt de analist dat Van Persie ‘er goed bij loopt’ en prijst hij het dat de trainer niet de indruk wekt het vervelend te vinden dat Dick Advocaat als adviseur is aangetreden.

"Ik vond die Van Persie wel goed rondlopen. Opgelucht, maar ook niet boos of verbitterd omdat Dick erbij gekomen is. Dat gaat allemaal heel natuurlijk, hij komt er ook helemaal niet op terug", stelt Kieft, met instemming van tafelgenoot Michel van Egmond. "Hij gaat er ook heel natuurlijk van uit dat hij er komend jaar weer zit. Dat vind ik ook heel goed", aldus de schrijver.

"Ik denk dat hij het goed heeft gedaan, qua uitstraling en charisma", merkt Rob Jansen op, tot ongenoegen van Van Egmond. Volgens hem kun je niet zeggen dat Van Persie dit seizoen goed heeft gepresteerd. "Qua voetbal niet, maar wel in hoe hij ermee omgaat, en zijn gedrag. Hoe hij zich manifesteert als persoon is uitstekend", besluit Jansen.

Lees meer:
0 reacties