Van Persie looft samenwerking: "De lijnen met Te Kloese zijn kort"

Dennis te Kloese en Robin van Persie
Dennis te Kloese en Robin van Persie Foto: © Pro Shots

Robin van Persie ziet het als een voordeel dat hij vorig seizoen al is ingestapt bij Feyenoord. De Rotterdamse club kon daardoor al vroeg de plannen voor de transferzomer rond maken, zo geeft de trainer aan.

"De samenwerking met Dennis (Te Kloese, red.) hartstikke goed", zegt Van Persie in gesprek met Feyenoord ONE. "Ook met de anderen binnen de club, dat is goed geweest met het oog op de selectie van nu. De lijnen met Te Kloese zijn kort. We spreken elkaar bijna iedere dag." 

"Ik heb hem net even gesproken en ga zo terug naar 1908 en dan zitten we weer samen. We bespreken in principe alles, ook de kleine dingen die spelen binnen het team. Daarin betrekken we elkaar heel erg en die samenwerking gaat heel goed", zo besluit Feyenoord-trainer Robin van Persie over de samenwerking met directeur Dennis te Kloese.

Lees meer:
0 reacties