Van Persie geniet: "Heel mooi dat de supporters dat ook erkennen"

Robin van Persie langs de kant bij het duel met AZ
Robin van Persie langs de kant bij het duel met AZ Foto: © BSR Agency

Robin van Persie zag zijn Feyenoord met 1-1 gelijk spelen tegen AZ. Ondanks dat Feyenoord absoluut niet op haar best was, werd er wel aan de doelstelling voldaan: Feyenoord sleept plek twee binnen en gaat daarmee direct de Champions League in.

"We zijn heel blij dat we onze doelstelling hebben gehaald. Het doel 'Project Champions League' is behaald", zegt de trainer, geciteerd door Voetbal International. "Financieel is het heel belangrijk, sportief is het heel belangrijk en voor de jeugd is het heel belangrijk. Je gaat ook weer in de Youth League spelen. 

"Maar we sluiten onze ogen ook niet voor de dingen die beter moeten." Daar hoeft het echter op een positieve dag niet uitsluitend over te gaan. Vertrekkend algemeen directeur Dennis te Kloese vielen elkaar na het duel in de armen. "Emotie, blijdschap, opluchting. Eigenlijk kwam daarin alles samen."

"Ik heb vanaf dag één heel veel gehad aan Dennis. We hebben elkaar altijd gesteund. Dit heeft hij verdiend. Hij heeft heel goed werk geleverd. Hij heeft zijn ziel en zaligheid erin gelegd. Heel mooi dat de supporters dat ook erkennen", besluit hij. 

Lees meer:
0 reacties