Van Persie blij met verdediger: "Zolang hij niet is verkocht"

Robin van Persie
Robin van Persie Foto: © BSR Agency

Robin van Persie is blij dat David Hancko nog bij Feyenoord zit. De Slowaak sluit maandag in de tweede trainingsweek van de Rotterdammers weer aan bij de selectie. 

Hancko leek hard op weg naar Al-Nassr, maar Feyenoord al een tijdje niks meer vernomen van de club uit Saoedi-Arabië. "Ik ben er altijd vanuit gegaan dat hij er zou zijn", vertelt Van Persie aan het Algemeen Dagblad over de verdediger. "Zolang een speler niet is verkocht, reken ik op hem. En er komen belangrijke wedstrijden aan in augustus. Met Hancko zijn wij sterker."

De kans bestaat dat de sterkhouder van Feyenoord ergens in de komende weken alsnog een transfer gaat maken. "Je weet nooit hoe het loopt", beseft ook Van Persie, "ik wil hem graag houden maar ik wilde Antoni Milambo ook houden. We gaan het zien maar ik ben blij dat hij er weer is." Hij maakt zich in ieder geval geen zorgen om de instelling van de international. "Hancko is zo’n geweldige prof, die zal altijd vol gas geven, wat er ook aan de hand is."

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties