Van kanker herstelde Jean-Paul Boëtius duikt op bij Feyenoord

Jean-Paul Boëtius
Jean-Paul Boëtius Foto: © Pro Shots

Jean-Paul Boëtius is weer terug op voor hem zeer bekende grond. De oud-speler van Feyenoord die volledig genezen is van teelbalkanker, traint mee met de beloften van Feyenoord, zo meldt ESPN.

Eerder dit jaar kreeg de voetballer het bericht dat hij voor de tweede keer teelbalkanker heeft. Sinds juli van dit jaar is de aanvaller schoon verklaard. Boëtius kwam in twee periodes uit voor Feyenoord en is op dit moment clubloos. 

Twee jaar geleden trainde hij ook al mee met Feyenoord. Boëtius heeft al eens aangegeven te dromen van een terugkeer in De Kuip.

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties