Van Hanegem ziet ideale technisch directeur: "Kom naar Feyenoord"

Willem van Hanegem
Willem van Hanegem Foto: © Pro Shots

Willem van Hanegem ziet Max Huiberts als de ideale kandidaat om technisch directeur te worden bij Feyenoord. Dat vertelt het clubicoon in gesprek met VoetbalPrimeur. Huiberts is op dit moment nog werkzaam als directeur voetbalzaken bij AZ, maar vertrekt deze zomer uit Alkmaar.

"Als ik een hele grote club was, dan nam ik hem", zegt Van Hanegem. Wel is het nog maar de vraag of Huiberts direct aan de slag wil, aangezien hij zelf heeft aangegeven eerst een stap terug te willen doen uit de voetbalwereld. Volgens Van Hanegem zou Feyenoord daar best op kunnen wachten. "Neem een jaar rust en kom daarna bij ons werken. Kom gewoon over een jaar. Hij is een eerlijke gozer en was ook een hele aardige speler. Ik hoop hem hier nog een keer tegen te komen."

Daarnaast noemt Van Hanegem ook Robert Eenhoorn als mogelijke versterking. De oud-directeur van AZ zou Feyenoord goedgezind zijn en volgens De Kromme prima kunnen samenwerken met Dennis te Kloese. "Die kan wat mij betreft er ook bij blijven, want die heeft ook laten zien te weten waar de goede spelers zijn." Van Hanegem denkt niet dat drie sterke voetbalbestuurders elkaar in de weg zouden zitten. "Als zij alle drie het beste hebben met de club, dan maakt het niet uit."

Lees meer:
0 reacties