'Van Hanegem waarschuwt Feyenoord': "Dan heb je helemaal niks"

Willem van Hanegem
Willem van Hanegem Foto: © Pro Shots

Willem van Hanegem heeft in de Willem van Hanegem podcast Willem&Wessel lovende woorden gesproken over vertrekkend algemeen directeur Dennis te Kloese. Vooral zijn rol in het stadiondossier kon de oud-international waarderen.

"Te Kloese heeft wel een heel goed ding gedaan. Hij heeft ervoor gezorgd dat dat nieuwe stadiondossier stil kwam te liggen en dat heeft hij echt goed gedaan. Want als het geld er niet voor is, dan is het er gewoon niet." Volgens Van Hanegem was dat een verstandige keuze, gezien de financiële situatie. Hij vervolgde: "Je gaat toch niet dit stadion zomaar afbreken? Dan heb je straks helemaal niks."

In hetzelfde gesprek kwam ook de vraag aan bod of Te Kloese in zijn periode bij Feyenoord daadwerkelijk het verschil heeft gemaakt. Podcastmaker Wessel stelde dat de bestuurder volgens hem vooral "op de winkel heeft gepast" en relatief snel weer vertrekt. Van Hanegem plaatste daar wel een kanttekening bij: "Nou hoezo? Hij heeft er ruim vier jaar gezeten. Er zijn er ook daar heb je niks aan en die zijn er al acht jaar. Want die wil je juist weg hebben, maar die willen zelf niet weg."

Lees meer:
0 reacties