Van Hanegem stond te huilen met Feyenoorder: "Dat was heel stom"

Willem van Hanegem
Willem van Hanegem Foto: © YouTube

In de rubriek VP's Willem en Wessel blikt Willem van Hanegem terug op een bijzonder moment met Michiel Kramer tijdens het kampioensseizoen van Feyenoord in 2017.

Van Hanegem vertelt openhartig over de inmiddels gestopte spits. "Ik moet altijd lachen om hem. Het is toch een vreemde of niet?", zegt hij met een glimlach. Vervolgens haalt hij een emotionele herinnering op aan de dag waarop Feyenoord de landstitel veroverde.

"Ik was bij Feyenoord met het kampioenschap van 2017. Ik stond in de hoek en Lies stond in Vak J met een hele grote vlag te zwaaien", aldus Van Hanegem. Op dat moment kwam Kramer naast hem staan. "Toen begon hij te huilen, maar ik ook. Dat was heel stom... Toen stond ie daar. Dat was echt een heel mooi iets", zo vertelt De Kromme.

Lees meer:
0 reacties