Van der Knaap blij met Feyenoord-deal: "Is precies wat we gaan doen"

Ruud van der Knaap bij Feyenoord
Ruud van der Knaap bij Feyenoord Foto: © Screenshot Feyenoord ONE

MediaMarkt is vanaf komend seizoen de nieuwe hoofdpartner van Feyenoord. Beide partijen hebben een akkoord bereikt over een deal van drie jaar. Ook is er een optie voor nog twee seizoenen.

Het logo van de nieuwe Hoofdpartner is vanaf volgend seizoen te zien op de shirts van het eerste mannenelftal en ook op de trainingskleding voor Europese wedstrijden, shirts van het vrouwenteam en die van de jeugd. Daarnaast zal MediaMarkt prominent zichtbaar zijn op de boarding langs het veld en samen met Feyenoord campagnes ontwikkelen.

Ook maakt de elektronica-retailer tickets voor voetbalwedstrijden, merchandise en toegang tot events beschikbaar voor personeel, klanten en partners. Daarnaast zal het partnership in de 55 winkels in Nederland door het hele jaar ruime aandacht krijgen. Ruud van der Knaap, commercieel directeur van Feyenoord, is blij met de deal: "We zijn er trots op dat een grote naam als MediaMarkt zich aan onze club verbindt. Als marktleider in hun branche zijn ze net als Feyenoord een gevestigde naam en zeer ambitieuze partij die nog verder vooruit wil"

"‘Let’s go’ luidt niet voor niets hun sportieve en uitdagende motto. Juist dat is precies wat we samen als partners gaan doen. Met de steun van MediaMarkt maakt Feyenoord weer een stap vooruit. Omgekeerd kunnen wij enorm bijdragen aan hun commerciële doelstellingen, onder meer dankzij het miljoenenbereik van Feyenoord via eigen mediakanalen en onze database", aldus Van der Knaap op de clubwebsite.

Lees meer:
0 reacties