Van den Elshout: "Er is maar één club waar ik nu wil spelen"

Tobias van den Elshout
Tobias van den Elshout Foto: © BSR Agency

Feyenoord heeft met Tobias van den Elshout een ambitieuze middenvelder in huis. Het talent werkt hard aan zijn definitieve doorbraak en richt zijn vizier op kwalificatie voor de Champions League.

Feyenoord ligt op koers voor de tweede plaats. De Rotterdammers koesteren een voorsprong van vijf punten op nummer drie NEC Nijmegen en hopen tegen AZ een direct Champions League-ticket veilig te stellen.

"Wat de trainer ook zegt: de ballen uit de broek werken", vertelt Van den Elshout in gesprek met fanmagazine Hand in Hand. "Als we dat brengen, komt de kwaliteit vanzelf boven. En het is aan ons om dat in die laatste wedstrijden te laten zien."

De middenvelder debuteerde dit seizoen in de hoofdmacht van Feyenoord en staat de laatste weken zelfs in de basis. "Er is maar één club waar ik op dit moment wil spelen en dat is bij Feyenoord", vertelt hij. "En de laatste maanden hebben mij alleen maar hongerig gemaakt naar meer. Ik heb echt hart voor deze club, hier wil ik doorbreken en het voelt goed dat zij dat vertrouwen ook in mij uitspreken."

Van den Elshout kwam tot dusver negen keer in actie voor Feyenoord, maar wacht nog op zijn eerste doelpunt of assist. "Maar voor nu ligt mijn focus volledig op Feyenoord en op hoe ik ervoor kan zorgen dat ik een vaste waarde word in het team", aldus de Feyenoord-middenvelder.

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties