Valente over komst naar Feyenoord: "Het liep al wel een tijdje"

Luciano Valente is officieel speler van Feyenoord. Woensdagochtend bevestigden zowel Feyenoord als FC Groningen de transfer van de talentvolle middenvelder.

De 21-jarige Valente blikt terug op het proces dat aan zijn overstap voorafging. "Het liep al wel een tijdje, zo'n twee maanden," vertelt hij. "Dan hoor je eerst dat ze wat interesse hebben en zo gaat het eigenlijk door. Op dat moment ben je er niet zo mee bezig en speel je lekker je spelletje. Uiteindelijk wordt het steeds concreter en serieuzer. Dan ga je wel je voorkeur uitspreken naar je zaakwaarnemer wat je wilt."

Voor Valente was er vanaf het begin geen twijfel over zijn gewenste bestemming. "Vanaf moment één dat zij er waren, wilde ik heel graag naar De Kuip. Ik ben heel blij dat ik hier zit."

Over zijn eerste indrukken is de jeugdinternational enthousiast: "Ik zie het als een grote familie met een enorm stadion en fantastische supporters. Dat is iets waar je van droomt. Dat had ik bij FC Groningen ook, maar ik zie dit als een vergroot FC Groningen. Daarom is het voor mij een unieke stap", besluit hij tegenover Feyenoord op Youtube.

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties