Valente haalt flink uit naar supporter: "Blijf dan lekker thuis!"

Luciano Valente
Luciano Valente Foto: © BSR Agency

Luciano Valente bedankte zondag de supporters van Feyenoord na het 1-1 gelijkspel tegen AZ, een resultaat waarmee de Rotterdammers zich verzekerden van de tweede plaats in de Eredivisie. De middenvelder kreeg veel positieve reacties van fans, al zat daar ook een kritisch geluid tussen.

Een supporter liet zich stevig uit over het seizoen van Feyenoord. "Wat een reacties... een kinderhand is gauw gevuld. Niets om trots op te zijn. 19 punten achter op lampies (PSV, red.). Geen topper gewonnen en spel niet om aan te gluren. Feyenoord onwaardig." 

Valente liet die opmerking niet onbeantwoord en reageerde kort maar duidelijk. "Blijf lekker thuis volgend seizoen", aldus de voormalig speler van FC Groningen. Dankzij de tweede plek plaatst Feyenoord zich rechtstreeks voor de competitiefase van de Champions League van volgend seizoen. 
Hieronder de post en het sceenshot met de reactie.

Luciano Valente is niet blij met een supporter
Luciano Valente is niet blij met een supporter Foto: © Instagram Luciano Valente

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties