Timber en Smal in eeuwige voetbaldiscussie: "Voor mij gewoon beide"

Quinten Timber en Gijs Smal lachen tijdens de persconferentie
Quinten Timber en Gijs Smal lachen tijdens de persconferentie Foto: © ESPN

Op de kids persconferentie raken Gijs Smal en Quinten Timber in een verhitte discussie over de eeuwige voetbaldiscussie. Wie is er beter? Cristiano Ronaldo of Lionel Messi. 

"Cristiano Ronaldo is altijd een groot voorbeeld voor me geweest hoe hij met zijn sport omgaat", begint Smal. "We hebben wel vaak de discussie gehad over wie er beter is, Ronaldo of Messi", haakt Timber vervolgens in.

"Voor mij is het eigenlijk gewoon beide", gaat hij verder. "Ik kan heel veel leren van Ronaldo maar ik kan ook heel veel leren van Messi. Ik keek heel graag naar Barcelona en daar had je natuurlijk ook Iniesta, Neymar en Xavi. Maar ik houd gewoon heel erg van het spelletje."

Lees meer:
0 reacties