Sven van Beek: "Typisch hoe Feyenoord die kans heeft laten liggen"

Sven van Beek
Sven van Beek Foto: © BSR Agency

Sven van Beek zag hoe Feyenoord weinig in de melk te brokkelen had tegen PSV. De Rotterdammers gingen in het Philips Stadion met 3-0 ten onder en met name in de eerste helft was het verschil tussen beide ploegen vrij groot.

"Of Feyenoord op alle fronten is overklast door PSV? Ja, dat denk ik wel", begint Van Beek in de studio van Rijnmond over de topper van afgelopen zondag in het Philips Stadion. "Vooral de eerste helft vond ik heel typisch, hoe Feyenoord de kans heeft laten liggen om dichterbij PSV te komen."

"Het woord typisch gebruik ik, omdat ik dat wel vaker heb meegemaakt met Feyenoord. Wanneer het echt moest, dan lukte het net even niet. En dit was wel een wedstrijd waarin het echt moest. En wat ik jammer vond, was dat ik het middenveld van Feyenoord nog niet zó slecht heb gezien als nu tegen PSV", aldus Van Beek.

Lees meer:
0 reacties