Sterling toch langer bij Feyenoord? "Met Raheem om de tafel..."

Raheem Sterling
Raheem Sterling Foto: © BSR Agency

Raheem Sterling zou al besloten om na dit seizoen te vertrekken bij Feyenoord, maar Robin van Persie heeft daar een onverwachte wending aan gegeven in het toch al opvallende verhaal dat in Rotterdam speelt.

Tijdens de persconferentie voorafgaand aan het duel van Feyenoord met AZ werd Van Persie gevraagd naar de toekomst van Sterling en de berichten uit Engeland dat de beslissing over zijn vertrek al zou zijn genomen.

"Ik heb het gelezen en word erin geciteerd, maar ik heb niet met die mensen gesproken," aldus de Feyenoord-trainer. "Uiteindelijk ga je met Raheem om de tafel zitten, met zijn mensen. We gaan samen om de tafel zitten, en dat is nog niet gebeurd. Dat gebeurt volgende week of de week erna, dus dat klopt niet. Ik heb niet met die mensen gesproken."

Sterling beleeft tot dusver geen overtuigend seizoen bij Feyenooord. In zeven wedstrijden (waarvan drie als invaller) kwam hij niet tot scoren en gaf hij één assist. Daarnaast is hij zijn basisplaats kwijtgeraakt aan het talent Tobias van den Elshout.

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties