Steijn: "Had was iets lastigs waar ik een half jaar lang mee liep"

Sem Steijn heeft zijn eerste seizoen bij Feyenoord afgesloten met een positief gevoel, ondanks een periode vol fysieke problemen. De middenvelder maakte richting het einde van de competitie weer minuten en kijkt vooral vooruit naar het nieuwe seizoen, waarin hij hoopt volledig fit zijn waarde te laten zien.
"Ik ben wel toe aan vakantie. Ik vind het heel fijn om net voor de vakantie weer fit te zijn", vertelde Steijn na afloop bij ESPN. "Het is fijn om het seizoen goed af te sluiten. Het was vervelend en iets lastigs waar ik een half jaar lang mee liep. Ik heb er niks meer aan om terug te kijken en ben vooral blij om terug te zijn."
De middenvelder noemt zijn eerste jaar in Rotterdam leerzaam en vergelijkt het met zijn beginperiode bij FC Twente. "Er overheerst eigenlijk niks. Ik kijk vooral heel erg uit naar volgend seizoen. Het wordt prachtig om Champions League-avonden mee te maken. Ik zie het net als toen ik bij Twente kwam. Toen had ik ook een leerjaar. Ondanks dat ik het vooraf niet voor ogen had, zie ik dat nu wel zo."
Steijn richt zijn blik inmiddels volledig op de toekomst en wil volgend seizoen een belangrijke rol spelen voor Feyenoord. "Ik wil er een mooi jaar van maken in de Champions League."
Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!
Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

'Oud-AZ’er in beeld bij Feyenoord als trainer': "Topkandidaat"

Driessen: "Ben getipt dat hij de nieuwe Feyenoord-trainer wordt"

Ontslagen Robin van Persie reageert op socials: "Wat een weekend"

OFFICIEEL | Feyenoord ontslaat Van Persie: "Willen Robin bedanken"

Dick Schreuder de nieuwe trainer van Feyenoord? "Die wil ook wel"

Bischop over Feyenoord-besluit: "De knoop was toen al doorgehakt"

Chris Woerts reageert: "De Feyenoord-fans waren klaar met hem"

BREAKING | 'Robin van Persie gaat ontslagen worden bij Feyenoord'

Feyenoord had Japanse ster bijna binnen: "Dat is dan wel balen"

'Timon Wellenreuther (30) ziet transferwaarde opnieuw afnemen'

"Leek alsof er geen chemie was tussen de directeuren en Van Persie"

Janmaat lyrisch: "Ik vind hem de beste trainer die ik heb gehad"

Verweij: "Je moet hopen dat hij een schop tegen zijn enkel krijgt"

Te Kloese eerlijk: "Dat maakt het ook moeilijk werken bij Feyenoord"

Woerts duidelijk richting Hartman: "Het is echt niet normaal"

Driessen wijst naar Feyenoorder: "Dat ontbreekt er in deze groep"

Jan Boskamp prijst oud-Feyenoorder: "Hij viel me positief op"

Van Persie openhartig: "Geboorte Shaqueel was keerpunt in mijn leven"

Driessen hard na uitspraken Advocaat: "Ik geloof er niets van"

Wim Kieft vergelijkt Feyenoorder: "Er gaat ook best veel fout"

Valente nam tatoeage door Feyenoord: "Ik zag mijn eigen kop"

Van Bronckhorst: "Zijn aanwezigheid gaf me iets meer lucht..."

Driessen fileert oud-Feyenoorder: "Waarom zit hij bij de selectie?"

Rigaux brengt miljoenen mee: "Dan maak je financieel flinke slagen"

Slot voorlopig nog werkeloos: "Gaat hij echt niet inleveren"

Te Kloese: "Voor hem zaten er heel wat scouts op de tribune"

'Feyenoord heeft zich vergist: waarde Ahmedhodzic blijft zakken'

Te Kloese verklaart openlijk: "Dat is mijn beste zet geweest"

'Paixao onderweg naar uitgang; Feyenoord kan miljoenen al ruiken'

'Ajax én Feyenoord grijpen mis: spits tekent bij FC Groningen'

Wim Kieft vergelijkt Feyenoorder: "Er gaat ook best veel fout"

Rigaux brengt miljoenen mee: "Dan maak je financieel flinke slagen"

Slot voorlopig nog werkeloos: "Gaat hij echt niet inleveren"

Gijp analyseert Feyenoorder: "Dan moet je wat langer kijken"

Boualin duidelijk naar Feyenoord: "Je kan het laten dooretteren"

'Feyenoord staat voor drukke zomer': "Wat gaat daar mee gebeuren?"









