Schelvis adviseert Feyenoord: "Dat gaat nog belangrijker worden"

Robin van Persie instrueert zijn spelers
Robin van Persie instrueert zijn spelers Foto: © Pro Shots

Feyenoord kende een jaar vol blessures, gedoe met de aanvoerdersband, onverwachte transfers, doorgebroken jeugdspelers, een nieuwe adviseur en uiteindelijk een tweede plek. Levert dit seizoen dan een voldoende op?

"Ze hebben de Champions League gehaald. Dat is heel veel geld voor Feyenoord, wat een basis biedt voor volgend seizoen", begint Emile Schelvis bij FC Rijnmond. "En het gaat nog belangrijker worden, want er is nog maar één plek in de Champions League te verdienen. Dus er gaat een groot verschil in de bestedingsniveaus ontstaan tussen verschillende topclubs. Er is op dit moment maar één topclub in Nederland, dat is PSV. Daarin zal Feyenoord de goede stappen moeten gaan zetten.

"Daar lijkt het nu wel op, met Eenhoorn (Robert, red.) en Rigaux (Devy, red.) die gaan komen. En ik hoop ook nog Van Bronckhorst nog in een soort van 'Cocu-rol', zodat je hier ook een goede verbinding tussen Varkenoord en de selectie gaat krijgen. Daar heeft het ook nog wel eens aan ontbroken bij Feyenoord."

Lees meer:
0 reacties