Ruijl neemt afscheid van Feyenoord: "Ik kijk met trots terug"

Mark Ruijl
Mark Ruijl Foto: © Pro Shots

Mark Ruijl heeft afscheid genomen van Feyenoord. De technisch manager maakt per 1 mei de overstap naar Excelsior. 

Na bijna vijf jaar komt er een einde aan het dienstverband van Ruijl bij Feyenoord, die in 2021 begon als scout. "Mijn dank gaat uit naar de mensen die mij de afgelopen vijf jaar binnen de club de kansen en het vertrouwen hebben gegeven", reageert hij op de clubkanalen van Feyenoord.

Ruijl volgt bij Excelsior technisch directeur Niels van Duinen op. "Ik kijk met trots terug op een bijzondere tijd met veel mooie en onvergetelijke momenten. De komende maand ligt mijn focus uiteraard op goed afsluiten bij Feyenoord", besluit hij. 

Lees meer:
0 reacties