Robin van Persie blikt terug: "Toen was er ook kritiek"

Robin van Persie
Robin van Persie Foto: © Pro Shots

Feyenoord verkeert de laatste weken in slechte vorm. Robin van Persie vindt echter niet dat al die nederlagen terecht waren.

De Rotterdammers verloren acht van de laatste elf wedstrijden. Van Persie legt in gesprek met het Algemeen Dagblad de vinger op de zere plek. "We moeten zorgen dat we minder doelpunten tegen krijgen. Zoals in het begin van het seizoen. Toen was er ook kritiek. Toen was het niet sprankelend genoeg. Nu gaat het om winnen."

Volgens Van Persie zat het in een aantal wedstrijden niet mee, maar de hoofdtrainer van Feyenoord wil ook niet de hele slechte reeks aan pech wijten. "Nee, niet alleen. Maar om nou te zeggen dat wij al die acht wedstrijden terecht verloren hebben, nee", besluit hij. Zondagmiddag sluit Feyenoord de eerste seizoenshelft af met een thuiswedstrijd tegen FC Twente. 

Lees meer:
0 reacties