Rijsdijk blikt vooruit op Feyenoord: "Geeft altijd iets extra’s"

Jeroen Rijsdijk op Het Kasteel
Jeroen Rijsdijk op Het Kasteel Foto: © BSR Agency

Jeroen Rijsdijk heeft in gesprek met RTV Rijnmond vooruitgeblikt op het duel met Feyenoord. Zondag staan beide ploegen tegenover elkaar.

"In principe is zo’n wedstrijd voor een trainer gewoon een van de 34 wedstrijden. Maar natuurlijk snap ik echt wel dat een wedstrijd tegen Feyenoord een extra glans heeft, omdat het een derby is tussen de grootste club en de tweede club van de stad. Dat geeft altijd iets extra’s. Het is een mooie wedstrijd voor de stad Rotterdam", zo vertelt hij

"Ik denk dat wij vorig seizoen hebben aangetoond goed op de been te kunnen blijven tegen topclubs. Ik denk dat Feyenoord het niet heel prettig vindt om tegen ons te spelen. Ik vind dat wij in vorm zijn, we zijn ook nog steeds ongeslagen", aldus Rijsdijk tot slot.

Lees meer:
0 reacties