Read gaat in op interesse topclubs: "Het is geen geheim meer"

Givairo Read klapt voor het publiek
Givairo Read klapt voor het publiek Foto: © Pro Shots

Givairo Read heeft misschien wel zijn laatste minuten in de Kuip gespeeld. Dat heeft de back aangegeven na afloop van het duel tussen Feyenoord en AZ (1-1 red.).

Eerst begint Read over het duel. "Het kan niet dat we zo beginnen. Dat is onacceptabel", zegt Read bij ESPN. "Of het te maken had met spanning? Niet per se, want de sfeer in de kleedkamer was ontspannen. Ik heb geen idee waar het aan ligt."

De Champions League gaat Read zeker in, maar waarschijnlijk niet met Feyenoord. Bayern München en Manchester City hengelen naar zijn diensten. Kon het zijn laatste duel in de Kuip zijn? "Ik heb dat zeker beseft, ja", geeft hij toe.

"Het is geen geheim meer dat er clubs aan het kijken zijn en dat er misschien een stap aankomt in de zomer. Ik wil dat ook niet verzwijgen. Maar ik heb nog geen keuze gemaakt. Ik sta gewoon nog bij Feyenoord onder contract", meent Read. "Het zou zomaar mijn laatste duel geweest kunnen zijn, maar dat wil ik niet zo snel zeggen."

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties