Ramiz Zerrouki zeer gemotiveerd: "Wil vol voor mijn kans gaan"

Ramiz Zerrouki tegen FC Dordrecht
Ramiz Zerrouki tegen FC Dordrecht Foto: © Pro Shots

Ramiz Zerrouki heeft veel vertrouwen in het komende seizoen van Feyenoord. Ook ziet hij kansen voor zichzelf nu Mats Wieffer is vertrokken vertelt hij in gesprek met het magazine Hand in Hand.

Doordat Wieffer afgelopen zomer vertrok naar Brighton & Hove Albion, biedt dit mogelijkheden voor Zerrouki. Wel complimenteert hij zijn voormalige teamgenoot eerst. “Mats is een geweldige speler en hij heeft een mooie stap kunnen maken. Wanneer spelers vertrekken, ontstaan er nieuwe kansen.”

In ieder geval wil Zerrouki er wel voor gaan. “Ik ben gretig en wil dit seizoen vol voor mijn kans gaan. Ik zit goed op mijn plek bij Feyenoord en ook de nieuwe technische staf bevalt me tot nu toe prima. De trainingen zijn leuk, vol energie, en de begeleiding is uitstekend.”

Hij vindt dat er een spelersgroep staat die een mix is van ervaren krachten en jonge talenten. “We zijn echt een hechte groep. Als spelers zijn we gretig, al weten we dat we nog beter kunnen en als team sterker kunnen worden. We zijn vastbesloten om in elke wedstrijd ons beste spel te laten zien en verder te groeien.”

Hij prijst hierbij het fanatisme van de Feyenoord-aanhang. “Het stadion vol met enthousiaste supporters geeft ons altijd extra energie en motivatie. We willen laten zien wat we waard zijn en samen strijden voor elke overwinning. De teamspirit is groot en we zijn klaar om elke uitdaging aan te gaan”, besluit hij.

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties