Ramiz Zerrouki weg bij Feyenoord? "Dat gaat FC Twente nooit doen"

Ramiz Zerrouki juicht
Ramiz Zerrouki juicht Foto: © MTB-Photo

Ramiz Zerrouki wordt dit seizoen gehuurd door FC Twente. In Enschede kent de Feyenoord-middenvelder een uitstekend seizoen. René Wagelaar denkt dat de kans klein is dat Zerrouki komende zomer definitief terugkeert bij FC Twente.

"Ik denk dat Zerrouki wel wil, maar het ligt ook aan de prijs. Feyenoord heeft daar iets van zeven, acht miljoen voor betaald. En hij gaat een WK spelen", merkt Wagelaar op aan tafel bij VoetbalTijd. "Als hij dat goed doet, dan gaat hij boven de tien miljoen kosten, natuurlijk", is zijn voorspelling. "En of FC Twente dat betaalt voor een 28-jarige middenvelder..."

Zerrouki was dit seizoen een van de dragende spelers bij FC Twente. Of de club uit Enschede niet gewoon de portemonnee moet trekken voor de middenvelder? "Tien miljoen... Dat soort bedragen, dat is toch veel te veel. Dat gaat FC Twente toch nooit doen? Feyenoord heeft zeven, acht miljoen betaald. Die zeggen niet: FC Twente, hier, voor drie, doe maar."

Peter Hyballa haakt in: "Als hij een enorm goed WK speelt of een goede aanbieding krijgt... Spelers spelen voor geld, punt. En dat is ook helemaal niet erg. Als jij nu bij FC Twente en NEC zo en zo verdient, dan zeg je misschien: Ik ga liever naar FC Twente of ik ga naar NEC. Maar als je een aanbieding uit Saoedi-Arabië krijgt... Dan ga je."

Lees meer:
0 reacties