Priske reageert op KNVB-loting: "Weer een wedstrijd tegen PSV"

Brian Priske
Brian Priske Foto: © Pro Shots

Feyenoord staat op het punt om af te trappen tegen Willem II, in een cruciale Eredivisie-wedstrijd. De Rotterdammers hopen de drie punten te pakken, vooral gezien de resultaten van hun concurrenten en het zware programma. Een overwinning zou bovendien een flinke motivatieboost zijn voor de komende weken.

Trainer Brian Priske spreekt in gesprek met ESPN over de komende bekerwedstrijd tegen PSV. "Nu is het weer een wedstrijd tegen PSV. Het is zeker een hele moeilijke loting, maar zeker ook een wedstrijd waar we heel erg naar uitkijken", aldus Priske. Hij voegt toe dat hij in de laatste achttien maanden uitsluitend uitwedstrijden in de beker heeft gespeeld: "Zo is het nu eenmaal, we verschijnen volgende maand weer op het veld in Eindhoven."

Na de wedstrijd tegen Willem II staan er voor Feyenoord vier zware wedstrijden op het programma. "We zijn voorbereid op deze periode, want we wisten vooraf al dat dit zou komen met de Champions League wedstrijden", legt Priske uit. "Het programma is zoals het is. We hebben nu eerst een moeilijke wedstrijd tegen Willem II. Het is alleen maar leuk en daarom zijn we hier bij Feyenoord, om zoveel mogelijk mooie wedstrijden te spelen."

Lees meer:
0 reacties