Oud-Feyenoorder definitief niet naar WK: "Een goed gesprek gehad"

Ronald Koeman
Ronald Koeman Foto: © Pro Shots

Jordy Clasie heeft definitief een streep gezet door alle speculaties over een mogelijke terugkeer bij Oranje. De ervaren middenvelder van AZ Alkmaar laat weten dat een deelname aan het WK in de Verenigde Staten, Mexico en Canada voor hem uitgesloten is.

Volgens Clasie is een rentree bij het Nederlands elftal geen onderwerp meer. "Nee", benadrukt de zeventienvoudig international in Studio Oranje van VoetbalPrimeur. "Ik heb een aantal jaar geleden een goed gesprek gehad met bondscoach Ronald Koeman. Daarin hebben we onze meningen uitgewisseld over hoe de situatie op dat moment was én is. Daarin waren we heel duidelijk en hij accepteerde dat."

Daarmee lijkt de deur richting Oranje definitief gesloten. Voor Clasie is het Nederlands elftal inmiddels geen "item" meer en beschouwt hij die periode als afgesloten.

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties