NOS-verslaggever beklaagt zich voor Feyenoord-duel: "Kom op"

Feyenoord-supporters in de Kuip
Feyenoord-supporters in de Kuip Foto: © BSR Agency

Jeroen Grueter heeft zich voor de wedstrijd tussen Feyenoord en Bayer Leverkusen beklaagd over de muziek. De commentator vond dat de show véél te hard was. 

Feyenoord verloor met 0-4 van de Duitse kampioen, maar voor Grueter was er voor de aftrap al reden voor irritatie. "Kom op, Feyenoord. Met deze idiote hoeveelheid decibellen gegarandeerd met gehoorschade naar huis. Dit is volslagen ridicuul", schrijft de verslaggever van NOS op X

Lees meer:
0 reacties