Mitchell blikt terug op Feyenoord: "Kreeg een ongelooflijke kans"

Jeyland Mitchell in actie namens Feyenoord
Jeyland Mitchell in actie namens Feyenoord Foto: © Pro Shots

Jeyland Mitchell vervolgt zijn loopbaan definitief bij SK Sturm Graz. De Oostenrijkse club heeft dinsdag bekendgemaakt dat de koopoptie in het huurcontract van de Costa Ricaanse verdediger is gelicht. Daarmee komt er een einde aan zijn periode bij Feyenoord. Mitchell bevestigde het nieuws zelf via Instagram en sprak zijn dank uit richting de Rotterdamse club.

De 20-jarige verdediger kijkt met veel waardering terug op zijn tijd in De Kuip. Mitchell schreef: "Twee jaar geleden kreeg ik een ongelooflijke kans toen Feyenoord zijn deuren voor mij opende en mij de mogelijkheid gaf om een belangrijk hoofdstuk van mijn reis in Europa te beginnen.

Vandaag wil ik mijn diepste dank uitspreken aan iedereen binnen de club voor het vertrouwen, de steun en het geloof in mij vanaf de allereerste dag. De afgelopen twee jaar stonden in het teken van waardevolle lessen, onvergetelijke ervaringen en een enorme persoonlijke en professionele ontwikkeling. Ik ben dankbaar voor het management, de staf, de trainers, de spelers en de supporters die mij welkom hebben geheten en deze ervaring zo bijzonder hebben gemaakt. Deel uitmaken van zo'n prestigieuze club is een eer geweest die ik altijd zal koesteren."

"Dank je wel, Feyenoord, dat jullie in mij hebben geloofd en mij de kans hebben gegeven om te groeien in een van de meest gerespecteerde voetbalomgevingen van Europa. De herinneringen, vriendschappen en lessen uit deze periode zullen mij altijd bijblijven. Ik zal altijd dankbaar zijn. Dank je wel, Feyenoord", besluit hij.

Mitchell kwam in de zomer van 2024 over naar Feyenoord en speelde voornamelijk voor het beloftenteam. Om meer speelminuten op het hoogste niveau op te doen werd hij afgelopen seizoen verhuurd aan SK Sturm Graz. 

Lees meer:
0 reacties