Mitchell blikt terug op Feyenoord: "Kreeg een ongelooflijke kans"

Jeyland Mitchell vervolgt zijn loopbaan definitief bij SK Sturm Graz. De Oostenrijkse club heeft dinsdag bekendgemaakt dat de koopoptie in het huurcontract van de Costa Ricaanse verdediger is gelicht. Daarmee komt er een einde aan zijn periode bij Feyenoord. Mitchell bevestigde het nieuws zelf via Instagram en sprak zijn dank uit richting de Rotterdamse club.
De 20-jarige verdediger kijkt met veel waardering terug op zijn tijd in De Kuip. Mitchell schreef: "Twee jaar geleden kreeg ik een ongelooflijke kans toen Feyenoord zijn deuren voor mij opende en mij de mogelijkheid gaf om een belangrijk hoofdstuk van mijn reis in Europa te beginnen.
Vandaag wil ik mijn diepste dank uitspreken aan iedereen binnen de club voor het vertrouwen, de steun en het geloof in mij vanaf de allereerste dag. De afgelopen twee jaar stonden in het teken van waardevolle lessen, onvergetelijke ervaringen en een enorme persoonlijke en professionele ontwikkeling. Ik ben dankbaar voor het management, de staf, de trainers, de spelers en de supporters die mij welkom hebben geheten en deze ervaring zo bijzonder hebben gemaakt. Deel uitmaken van zo'n prestigieuze club is een eer geweest die ik altijd zal koesteren."
"Dank je wel, Feyenoord, dat jullie in mij hebben geloofd en mij de kans hebben gegeven om te groeien in een van de meest gerespecteerde voetbalomgevingen van Europa. De herinneringen, vriendschappen en lessen uit deze periode zullen mij altijd bijblijven. Ik zal altijd dankbaar zijn. Dank je wel, Feyenoord", besluit hij.
Mitchell kwam in de zomer van 2024 over naar Feyenoord en speelde voornamelijk voor het beloftenteam. Om meer speelminuten op het hoogste niveau op te doen werd hij afgelopen seizoen verhuurd aan SK Sturm Graz.

Jan Boskamp kritisch: "Die mensen zijn geen Feyenoord-supporters"

Zuiverloon over hardheid bij Feyenoord: "Ik was toch geen mietje?"

Van Hooijdonk heel open over biologische vader: "Nu niet, nooit"

Oranje speelt spannend openingsduel op het WK gelijk tegen Japan

'Feyenoord-aanwinst onderweg naar Nederland voor medische keuring'

'Feyenoord dicht bij komst Giovanni van Bronckhorst en Hulshoff'

Van Hooijdonk doet onthulling over Derksen: "Poeslief was-ie!"

WK voor Oranje van start: Koeman kiest voor deze 11 tegen Japan

Valente eerlijk over mindere periode bij Feyenoord: "Is wel gebeurd"

Watanabe wil Oranje op pijnbank leggen: "Kunnen dit toernooi winnen"

Feyenoorder in WK-spotlight: "Naar hem kijken de mensen uit"

Krabbendam: "Als hij het goed op het WK worden de Engelsen wakker"

Jerson Cabral blikt terug: "Hij gaf ons echt op onze kloten"

'Feyenoord heeft Spanjaard op oog en doet speler contractaanbieding'

'Feyenoord wil 'grootste talent van Japan' naar de Kuip halen'

Zorgen voorafgaand aan Nederland - Japan: "Meestal geen goed teken"

Driessen: "100 euro dat hij geen 3 goals maakt tegen Oranje"

Feyenoord heeft Vanhoutte zo goed als binnen: transfersom bekend

'Droomkandidaat Feyenoord lijkt race naar AC Milan te verliezen'

'Feyenoord hoopt toe te slaan voor 19-jarig toptalent uit Japan'

'Feyenoord hoopt op terugkeer van clubicoon in technische staf'

Feyenoorder Jordan Bos beleeft droomstart op WK tegen Turkije

Theo Janssen pleit voor Oranje-wijziging: "Type als Geertruida"

Jorrit Hendrix terug bij oude club: "Ben blij om terug te zijn"

"Ik zou niet voor Oranje willen spelen, het racisme zit zó diep"

John de Wolf deelt verdrietig nieuws: "Voor altijd in mijn hart"

Nederlands elftal start WK: BetMGM pakt uit met hele hoge odds

Van der Gijp doet onthulling over Advocaat: "Is een vriend kwijt"

Feyenoord-toernooi loopt uit de hand: slachtoffer knock-out geslagen

Noa Vahle over Oranje-selectie: "Ze balen van die zure mensen"

Bischop: "Eerder wilde Feyenoord natuurlijk ook Kuijt als trainer"

Eljero Elia had te maken met racisme: "Is me altijd bijgebleven"

Medelijden met Van Persie: "Hij kreeg een bijl in zijn nek"

Van der Vaart tipt Feyenoorder als WK-sensatie: "Een juweeltje!"

Bischop zet streep door Feyenoord-kandidaten: "Niet realistisch"

Bischop uit kritiek: "Ze hebben het kunstmatig in leven gehouden"








