Mario Been na nederlaag: "De Kuip was stil en dat zegt wel wat"

Ajax versloeg woensdagavond in Rotterdam Feyenoord met 2-0. Ajax stond beter georganiseerd dan Feyenoord, iets waar Mario Been en Marciano Vink na afloop op reageerden bij ESPN.
Mario Been was na afloop hard voor Feyenoord. "Ajax heeft echt goed gespeeld. Ze speelden makkelijker dan Feyenoord. Zelfs in de 1 tegen 1 durfden ze te komen. Paixão van Feyenoord met zijn 1 tegen 1 zou het moeten kunnen, Osman ook. De tweede helft gebeurde het een paar keer, maar er kwam nauwelijks wat uit. Het was aanvallend heel matig. Ajax had het goed voor elkaar en herkende de momenten om Feyenoord pijn te doen."
Vink zag hetzelfde. "Ajax speelde qua intensiteit een Europese wedstrijd. Zo spelen Italiaanse ploegen ook vaak. 1- 0, 2-0 en dichtgooien. En dan kregen ze met Weghorst ook nog een kopkans. Waar ik van genoten heb dat het veelgeroemde middenveld van Feyenoord aan banden is gelegd. Ze hoefden niet op de helft van de tegenstander het spel te maken. Dit is Feyenoord en die spelen thuis dus die gingen wel komen. Ze zetten af en toe druk. Maar als Feyenoord druk wilde zetten, hadden ze wel de rust. Je zag de moedeloosheid bij de Feyenoorders steeds groter werden omdat ze de druk er niet op kregen. Van achteruit vond ik Ajax heel gedisciplineerd. Dat is wel eens anders geweest."
Been vertelt tot besluit: "De Kuip was stil en dat zegt wel wat. Bij Feyenoord moet ook alles kloppen en we hebben het middenveld niet gezien."
Zet in op Nederland tegen Japan!
Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Jorrit Hendrix terug bij oude club: "Ben blij om terug te zijn"

"Ik zou niet voor Oranje willen spelen, het racisme zit zó diep"

John de Wolf deelt verdrietig nieuws: "Voor altijd in mijn hart"

Nederlands elftal start WK: BetMGM pakt uit met hele hoge odds

Van der Gijp doet onthulling over Advocaat: "Is een vriend kwijt"

Feyenoord-toernooi loopt uit de hand: slachtoffer knock-out geslagen

Noa Vahle over Oranje-selectie: "Ze balen van die zure mensen"

Ten Voorde: "Ajax en Feyenoord kunnen hem al niet meer betalen"

'Feyenoord-target weer in beeld na afketsen deal met AC Milan'

Koeman jr. over oud-Feyenoorder: "Daar zit hij niet op te wachten"

Boskamp over Feyenoord: "We gaan die Champions League winnen"
Feyenoorder genoemd voor FC Twente: "Dat is wel heel veel geld"

Nicky Rueck tekent bij Feyenoord: "Het is een bijzonder moment"

'Miljoeneninvestering in De Kuip': "Supporters gaan het snel merken"

Feyenoord onder vuur: "Dat was net Goede Tijden, Slechte Tijden"

Bischop: "Eerder wilde Feyenoord natuurlijk ook Kuijt als trainer"

'Feyenoord doet Spanjaard voorstel; spits wil naar Rotterdam'

Marino Pusic uit het niets ontslagen: "Volkomen onbegrijpelijk"

'Feyenoord rekent op snel akkoord met Belgische middenvelder'

Johan Derksen begripvol: "Vind het heel verstandig van Feyenoord"

VIDEO | Oud-Feyenoorder Larin bezorgt Canada een punt op het WK

Koeman junior doet open sollicitatie: "Een 'tweede keeper-rol'"

Driessen over Feyenoord-teksten Van der Vaart: "Makkelijk scoren"

'Hadj Moussa kan naar Duitse topclub; Feyenoord wil 30 miljoen'

René van der Gijp ziet dat WK totaal niet leeft: "Hoe dat komt?"

'Absolute Europese topclub denkt aan oud-Feyenoorder Summerville'

'Oliver Glasner hakt de knoop door over Feyenoord-aanbieding'

'Feyenoord nooit concreet voor Mexicaans toptalent na vraagprijs'

'Oud-spits van Feyenoord staat voor een terugkeer in Nederland'

Feyenoord verbindt groot merk aan zich als commercieel partner

Bischop: "Eerder wilde Feyenoord natuurlijk ook Kuijt als trainer"

Eljero Elia had te maken met racisme: "Is me altijd bijgebleven"

Medelijden met Van Persie: "Hij kreeg een bijl in zijn nek"

Van der Vaart tipt Feyenoorder als WK-sensatie: "Een juweeltje!"

Bischop zet streep door Feyenoord-kandidaten: "Niet realistisch"

Bischop uit kritiek: "Ze hebben het kunstmatig in leven gehouden"








