Mario Been keihard: "Hij is nu zeker geen meerwaarde voor Feyenoord"

Mario Been
Mario Been Foto: © MTB-Photo

Mario Been heeft bepaald niet genoten van de eerste basisplaats van Raheem Sterling. De Engelsman mocht ruim een uur blijven staan, maar maakte geen indruk op de analist.

"We hadden een discussie over hoe lang hij kon spelen, een halfuur of 45 minuten, maar op deze manier kan hij ook een week blijven staan", beoordeelt Been bij ESPN. "Met dat tempo, dat kan iedereen. Ik vind het ook een diskwalificatie naar de spelers die op de bank zitten."

"Een Aymen Sliti, een Gonçalo Borges... Of ze beter zijn weet ik niet, maar ze zijn in ieder geval een stuk fitter. Er komt weinig uit Sterling, hij houdt het spel enorm op, weinig snelheid, geen diepte meer. Nee, op dit moment is hij zeker geen meerwaarde voor dit Feyenoord", aldus de voormalig Feyenoorder.

Lees meer:
0 reacties