Luciano Valente reageert op boze Feyenoord-fans: "Meer dan logisch"

Luciano Valente baalt na een goal van SC Heerenveen
Luciano Valente baalt na een goal van SC Heerenveen Foto: © Pro Shots

Het crisisgevoel bij Feyenoord neemt alleen maar toe. Woensdagavond verloor de ploeg van Robin van Persie ook van SC Heerenveen en werd uitgeschakeld in de KNVB Beker. Na eerdere nederlagen tegen Ajax en FCSB stapelen de zorgen zich verder op in Rotterdam-Zuid.

"Vooraf weet je niet eens hoe je dit kunt verwerken. Het is tik op tik en ik snap de woede van de supporters. We komen twee keer terug van een achterstand en geven het steeds weer weg. Het is gewoon kinderlijk hoe wij dit doen", zegt Luciano Valente na afloop tegen ESPN. "Er wordt heel vaak gezegd dat het wel aan de blessures zal liggen, maar Feyenoord moet altijd winnen."

"We doen ons vaak gewoon te kort, dat zie je vandaag ook", vervolgt de teleurgestelde middenvelder. "Wij hebben veel kansen tijdens de eerste helft en hun eerste kans gaat er gelijk in. Dat zijn wel dingen waar we naar moeten kijken, maar ik kan er nu ook heel weinig over zeggen."

Opvallend was dat Robin van Persie en aanvoerder Justin Bijlow, samen met andere spelers, direct na het duel in gesprek gingen met een deel van de supporters. "Wij kunnen eigenlijk alleen luisteren naar wat ze te zeggen hebben. Hun woede is meer dan logisch, want wij spelen ons deze week uit de Europa League en de beker. Dat is enorm pijnlijk en mag absoluut niet", aldus Valente.

Lees meer:
0 reacties