Kritiek op 'amateurtoneel' van Te Kloese: "Te gênant voor woorden"

Dennis te Kloese neemt afscheid bij Feyenoord. Na het gelijkspel tegen AZ werd hij zondag door trainer Robin van Persie naar voren gehaald om afscheid te nemen van de supporters. Te Kloese stond zichtbaar emotioneel voor het publiek. Bij Vandaag Inside reageerde Johan Derksen daar kritisch op. Volgens hem was het moment vooral ongemakkelijk om te zien.
"Het ergste vond ik nog dat gênante gedoe, dat amateurtoneel", zei Derksen. Daarna ging hij in op de rol van Te Kloese bij Feyenoord. "Kijk, die Te Kloese heeft de verkeerde trainer gehaald, want hij haalt een trainer zonder ervaring en zonder CV. Dat ging mis, toen moest Advocaat erbij komen en met hangen en wurgen zijn ze tweede geworden."
Derksen vond het opvallend dat Van Persie Te Kloese zo nadrukkelijk naar voren haalde. "Die twee willen dan ondanks alle problemen nog hun gram halen en Van Persie trekt Te Kloese werkelijk aan zijn hand over het hele veld."
Ook over de relatie tussen Te Kloese en de supporters was Derksen hard. "Te Kloese haat die supporters, want hij heeft ontslag genomen omdat hij bedreigd werd. Terwijl hij moet weten dat iedereen in die functie bedreigd wordt, want dat hoort er blijkbaar bij."
Volgens Derksen was het afscheid vooral bedoeld om nog één keer applaus te krijgen. "En die twee gaan dan nog even met de eer strijken tegenover al die supporters. Ik vond het te gênant voor woorden om naar te kijken. Twee volwassen mensen die allebei gefaald hebben staan de eer op te strijken omdat ze tweede zijn geworden", aldus Derksen.
Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!
Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Cousiño Arias wijst naar Feyenoorder: "Hou daar toch wel erg van"

'Oud-AZ’er in beeld bij Feyenoord als trainer': "Topkandidaat"

Driessen: "Ben getipt dat hij de nieuwe Feyenoord-trainer wordt"

Ontslagen Robin van Persie reageert op socials: "Wat een weekend"

OFFICIEEL | Feyenoord ontslaat Van Persie: "Willen Robin bedanken"

Dick Schreuder de nieuwe trainer van Feyenoord? "Die wil ook wel"

Bischop over Feyenoord-besluit: "De knoop was toen al doorgehakt"

Chris Woerts reageert: "De Feyenoord-fans waren klaar met hem"

BREAKING | 'Robin van Persie gaat ontslagen worden bij Feyenoord'

Feyenoord had Japanse ster bijna binnen: "Dat is dan wel balen"

'Timon Wellenreuther (30) ziet transferwaarde opnieuw afnemen'

"Leek alsof er geen chemie was tussen de directeuren en Van Persie"

Janmaat lyrisch: "Ik vind hem de beste trainer die ik heb gehad"

Verweij: "Je moet hopen dat hij een schop tegen zijn enkel krijgt"

Te Kloese eerlijk: "Dat maakt het ook moeilijk werken bij Feyenoord"

Woerts duidelijk richting Hartman: "Het is echt niet normaal"

Driessen wijst naar Feyenoorder: "Dat ontbreekt er in deze groep"

Jan Boskamp prijst oud-Feyenoorder: "Hij viel me positief op"

Van Persie openhartig: "Geboorte Shaqueel was keerpunt in mijn leven"

Driessen hard na uitspraken Advocaat: "Ik geloof er niets van"

Wim Kieft vergelijkt Feyenoorder: "Er gaat ook best veel fout"

Valente nam tatoeage door Feyenoord: "Ik zag mijn eigen kop"

Van Bronckhorst: "Zijn aanwezigheid gaf me iets meer lucht..."

Driessen fileert oud-Feyenoorder: "Waarom zit hij bij de selectie?"

Rigaux brengt miljoenen mee: "Dan maak je financieel flinke slagen"

Slot voorlopig nog werkeloos: "Gaat hij echt niet inleveren"

Te Kloese: "Voor hem zaten er heel wat scouts op de tribune"

'Feyenoord heeft zich vergist: waarde Ahmedhodzic blijft zakken'

Te Kloese verklaart openlijk: "Dat is mijn beste zet geweest"

'Paixao onderweg naar uitgang; Feyenoord kan miljoenen al ruiken'

Wim Kieft vergelijkt Feyenoorder: "Er gaat ook best veel fout"

Rigaux brengt miljoenen mee: "Dan maak je financieel flinke slagen"

Slot voorlopig nog werkeloos: "Gaat hij echt niet inleveren"

Gijp analyseert Feyenoorder: "Dan moet je wat langer kijken"

Boualin duidelijk naar Feyenoord: "Je kan het laten dooretteren"

'Feyenoord staat voor drukke zomer': "Wat gaat daar mee gebeuren?"









