Kökcü: "Vervelend dat ze de hele wedstrijd in je nek hijgen"

Orkun Kökcü tegen Feyenoord
Orkun Kökcü tegen Feyenoord Foto: © Pro Shots

Feyenoord heeft woensdagavond met 1-3 weten te winnen uit bij Benfica. Bij de Portugezen speelde oud-Feyenoorder Orkun Kökcü. Ziggo Sport sprak met hem. 

"Het is nooit leuk om te verliezen en drie punten in eigen huis weg te geven", begint de middenvelder. "Ze waren agressief. Ik weet natuurlijk hoe dat gaat bij Feyenoord. We hadden daar niet echt een antwoord op. Nu moeten we ons herpakken. We hebben nu zes punten, maar we hadden er liever negen gehad."

"Ik ken er eerlijk gezegd niet veel meer," zegt de voormalig aanvoerder van Feyenoord over de huidige selectie van de Rotterdammers. "Op dit moment wil ik alleen maar drie punten voor Benfica pakken, en dat is niet gelukt. Daar baal ik meer van dan dat ik verloren heb van mijn oude club. Je weet wel hoe zij spelen, en zij weten hoe ik speel. Het is natuurlijk vervelend dat ze de hele wedstrijd in je nek hijgen, maar daar had ik een beter antwoord op moeten vinden; dat lukte niet."

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties