Kieft snapt niet selecteren van Valente: "Niet extreem uitgeblonken"

Luciano Valente
Luciano Valente Foto: © BSR Agency

Wim Kieft vindt het een logische beslissing dat Luciano Valente niet is opgenomen in de WK-selectie van het Nederlands elftal. De voormalig international schaart zich achter bondscoach Ronald Koeman en is van mening dat de middenvelder van Feyenoord momenteel nog niet genoeg heeft laten zien om aanspraak te maken op een plek bij Oranje.

In zijn column in De Telegraaf laat Kieft weten dat hij zich goed kan vinden in de keuzes van Koeman. Volgens hem zijn er nauwelijks spelers gepasseerd die eigenlijk bij de selectie hadden moeten zitten. Ook de discussie rondom Valente en Kees Smit begrijpt hij niet.

"Je hoort de namen van Kees Smit en Luciano Valente. Niemand kan toch beweren dat die twee afgelopen maanden extreem hebben uitgeblonken bij AZ en Feyenoord dat zij mee moeten naar het WK. En zij spelen dan ook nog in de Eredivisie, een competitie die je internationaal niet serieus kan nemen", aldus Kieft.

Lees meer:
0 reacties