Hartman verlaat trainingskamp zaterdag, Ueda traint volop mee

Quilindschy Hartman
Quilindschy Hartman Foto: © Pro Shots

Feyenoord is donderdag vertrokken naar Marbella. De selectie van trainer Brian Priske werkt daar tot en met dinsdag 7 januari een trainingskamp af. Ook Quilindschy Hartman stapte in het vliegtuig, maar zal eerder terugkeren dan de rest van de groep.

De verdediger keert eerder terug naar Rotterdam om te werken aan een individueel programma. Dat meldt RTV Rijnmond. Hartman gaf eerder al aan te hopen op een rentree eind januari of begin februari. Naast Hartman zijn ook Jordan Lotomba en Ayase Ueda zijn meegereisd om te herstellen van hun blessures. Laatstgenoemde lijkt daarbij op de goede weg te zijn.

De Japanner is op trainingsbeelden gezien tijdens de groepstraining. Verder is er nog wel onduidelijkheid over In-beom Hwang. De Zuid-Koreaan ontbrak in de kraker tegen PSV vanwege een blessure. Momenteel werkt hij individueel aan zijn herstel.

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties