Anis Hadj Moussa reageert op belangstelling: "Je weet maar nooit"

Anis Hadj Moussa heeft persoonlijk een goed jaar gedraaid bij Feyenoord. De vlugge buitenspeler wist het publiek te vermaken met zijn prachtige acties, maar ook met vele goals en assists. Hij is Robin van Persie dankbaar voor die ontwikkeling.

"Hij is meer dan een coach voor mij. Een soort grote broer, hij is als familie voor me. Hij heeft me veel geholpen en ik kan altijd bij hem terecht", zegt Hadj Moussa bij ESPN. Het is zonde dat het duo niet samen op het veld kan staan. "Hij is niet meer zo fit", zegt Hadj Moussa lachend. "Maar zijn trap, links, rechts. Geweldig."

Na een goed jaar blijft de interesse in zijn persoon groeien. Blijft hij in Rotterdam? "Ik ben er nu nog, maar je weet maar nooit. Nu ben ik nog altijd een Feyenoord-speler."

Zelf gaat hij ook mee met Algerije naar het WK. De aanvaller speelt zijn afscheidswedstrijd met Algerije op 3 juni in De Kuip. "Ja het is bizar. Het volkslied van Algerije, hier in De Kuip, terwijl ik hier het hele jaar gespeeld heb... Ik speel deze wedstrijd in mijn achtertuin."

Lees meer:
0 reacties