Gijp krijgt boos appje over Feyenoord: "Dit kan toch niet?"

René van der Gijp
René van der Gijp Foto: © BSR Agency

Feyenoord won zondag moeizaam met 2-1 van Excelsior. De wedstrijd zorgde bij de kritische supporters niet voor een ander gevoel. 

Rene van der Gijp vertelt in de podcast KieftJansenEgmondGijp dat hij al vroeg in de wedstrijd een appje kreeg van zoon Nicky. "Voor het eerste kwartier moet je een trainer al ontslaan. Dit kan toch niet? Denk dat Excelsior tachtig procent balbezit heeft", citeert de voormalig profvoetballer zijn zoon. "Ze hebben al vier, vijf kansen gecreëerd, terwijl wij nog niet eens twee ballen naar elkaar hebben gespeeld."

De supporter van Feyenoord heeft het dit seizoen niet makkelijk, beseft Van der Gijp. "Nee, en de zwaarste week komt natuurlijk nu." Zondag staat De Klassieker tegen Ajax op het programma. "Het wordt totale euforie of een totale puinhoop", besluit Wim Kieft. 

Lees meer:
0 reacties