Feyenoorders zijn woest op Timon Wellenreuther: "Trap hem eruit"

Timon Wellenreuther
Timon Wellenreuther Foto: © BSR Agency

Timon Wellenreuther maakte zondagavond in de wedstrijd tegen Telstar een opgefokte indruk, zo zagen supporters van Feyenoord. De doelman van de Rotterdammers zocht om de haverklap ruzie met tegenstanders of de scheidsrechter.

Wellenreuther had tegen Telstar enkele goede reddingen in huis en hield daarmee zijn ploeg op de been. Het ging op sociale media echter vooral om het gedrag van de Duitser. "Wellenreuther solliciteert met dat gevloek ook weer naar een kaartje. Wat een man ook", schrijft iemand op X, het voormalige Twitter.

Ook komen berichten als 'opgefokte gast die Wellenreuther' en 'aanvoerder-onwaardig' voorbij. "Trap die Wellenreuther er toch uit met dat rare gedrag van hem. Aanvoerder én Feyenoordkeeper onwaardig."

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties