Feyenoorder en Van Persie in onmin? "Dat zijn geen vrienden"

Robin van Persie
Robin van Persie Foto: © BSR Agency

Ramiz Zerrouki gaf na afloop van het laatste competitieduel van FC Twente te kennen dat hij 'contractueel terug moet naar Feyenoord'. De middenvelder lijkt dat echter niet te zien zitten, want het zou niet helemaal lekker zitten tussen hem en hoofdtrainer Robin van Persie.

"Ik kwam ze tegen, allebei", vertelt commentator Mark Kloostra in de NOS Voetbalpodcast. "Ik was bij Twente tegen Feyenoord. En toen moest Van Persie wachten op de persconferentie van Zerrouki, voordat hij naar binnen moest. En dat is een heel klein gangetje, tussen de gang naar de kleedkamers en de perszaal, waar de persconferentie is."

"En daar stond Van Persie te wachten", gaat hij verder. "Daar moest Zerrouki ook heen. Van Persie wist dat Zerrouki zo langs zou komen, en Zerrouki wist dat Van Persie daar stond. En ze keken strak langs elkaar heen. Dat zijn geen beste vrienden."

Zerrouki zegt dat hij gewoon helemaal niet terug wil omdat hij de hele sfeer daar niet prettig vindt", haakt Arno Vermeulen in. "Hij wil het niet per se een op een maken, maar iedereen snapt natuurlijk dat het niet heel lekker zit tussen die twee", aldus de journalist.

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties