'Feyenoord wil door met Sterling en gaat hem contract aanbieden'

Raheem Sterling tegen FC Twente
Raheem Sterling tegen FC Twente Foto: © BSR Agency

Feyenoord wil verrassend genoeg langer door met Raheem Sterling. Dat meldt FR12 dinsdagmiddag. De ervaren Engelse aanvaller beschikt over een aflopend contract in Rotterdam en kan volgens het medium op korte termijn een nieuwe aanbieding verwachten van de clubleiding.

Sterling streek afgelopen winter neer in De Kuip, maar zijn periode bij Feyenoord verliep sportief gezien uiterst moeizaam. Toch ziet de club nog altijd perspectief in de voormalig speler van Liverpool, Manchester City, Chelsea en Arsenal. Volgens FR12 geldt Sterling intern nog steeds als een belangrijke speler richting volgend seizoen, waarin Feyenoord opnieuw actief is in de Champions League.

Vooral Robin van Persie zou geloven in de kwaliteiten en ervaring van de 82-voudig Engels international. De trainer ziet in Sterling een speler die op Europees niveau nog van waarde kan zijn voor de Rotterdammers.

Op dit moment zouden gesprekken plaatsvinden tussen Feyenoord, Sterling en zijn entourage over een mogelijk langer verblijf. Of de aanvaller zelf openstaat voor een nieuw avontuur in Rotterdam is nog niet duidelijk. Mocht hij besluiten te vertrekken, dan speelt hij zondag tegen PEC Zwolle mogelijk zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord.

Sterling wist in de Eredivisie nog geen onuitwisbare indruk achter te laten. In zeven competitieduels kwam de buitenspeler niet verder dan één assist en een doelpunt bleef uit. Voor zijn komst naar Feyenoord zat de Engelsman bovendien maanden zonder club.

Doe mee aan het WK-spel van Feyenoordpings!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Ajax1 op Scorito!

Lees meer:
0 reacties