Feyenoord-talent wéér aanvoerder: "Trainer heeft vertrouwen in mij"

Gjivai Zechiel
Gjivai Zechiel Foto: © Pro Shots

Gjivai Zechiël heeft een opvallende rol gekregen in het nieuwe Feyenoord. De 20-jarige middenvelder wordt noodgedwongen als centrale verdediger gebruikt door trainer Brian Priske. Ook droeg hij al twee keer de aanvoerdersband, en daar is Zechiël heel erg trots op.

In het nieuwe systeem van Priske wordt middenvelder Zechiël dus teruggedrongen naar een verdedigende rol. "De trainer kwam vorige week naar me toe, toen stond ik ook centraal", zegt Zechiël tegen Feyenoord Media. "Hij heeft me het liefst op zes of acht en ik zelf ook. Alleen als het niet anders kan dan kan ik ook met drie achterin spelen, dat is prima."

Zechiël heeft dus ook al twee keer de aanvoerdersband om zijn arm gehad. "Ik ben het nog niet écht in het eerste helaas", grapt de 20-jarige speler, doelend op het feit dat hij de band alleen om krijgt als alle ervaren spelers het veld hebben verlaten. "Ik ben wel supertrots dat de trainer vertrouwen in mij heeft. Ik wil dat uitbetalen", aldus Gjivai Zechiël. 

Zet in op Nederland tegen Japan!

Het Nederlands elftal begint zondagavond aan het WK met de poulewedstrijd tegen Japan. Zet € 10 in op de wedstrijd en krijg € 50 aan Free Bets bij BetMGM! (Bonus 24+)

Lees meer:
0 reacties