Feyenoord sluit nieuwe deal: "Onvergetelijke momenten bezorgen"
Feyenoord heeft in P1 de nieuwe 'Official International Hospitality Partner' gevonden. Beide partijen gaan een samenwerking aan voor drie seizoenen en zijn tot minimaal medio 2027 aan elkaar verbonden.
P1 is het grootste ticketingbedrijf van Europa. Het geeft mensen toegang tot live sport- en muziekevenementen over de hele wereld. Vanuit het partnership gaat P1 wedstrijdkaarten voor Feyenoord in pakketvorm verkopen. Bijvoorbeeld in combinatie met hospitality-arrangementen en/of een hotelovernachting in Rotterdam. Dit gaat het bedrijf doen aan nationale, maar vooral ook internationale voetballiefhebbers.
"Samen met P1 verwachten we nieuwe doelgroepen aan te boren, vooral ook over de grens. We schatten in dat veel buitenlandse voetballiefhebbers graag eens een wedstrijd in De Kuip willen meemaken", zegt Ruud van der Knaap, commercieel directeur, op de website van Feyenoord.
Hij gaat verder: "Door de jarenlange ervaring weet P1 wat voetballiefhebbers belangrijk vinden wanneer ze een wedstrijd bezoeken. De mensen achter P1 kennen Feyenoord, omdat ze al Business Seat-houder waren in De Kuip. Het is mooi dat we onze samenwerking kunnen voortzetten in de vorm van een Official Partnership, waarbij P1 ook Feyenoord Vrouwen 1 gaat ondersteunen."
P1 is enthousiast. "Het is een eer om Feyenoords Official International Hospitality Partner te zijn en een volgende stap te zetten in onze onderlinge samenwerking", zegt Ludo Hermans, founder van P1. ‘We kijken ernaar uit om de internationale fanbase van deze mooie club dichter bij het veld te brengen en hen onvergetelijke momenten te bezorgen."