Feyenoord ontkent miljoenenloon Sterling: "Minder dan de helft"

Raheem Sterling
Raheem Sterling Foto: © BSR Agency

Feyenoord heeft via de NOS tegengesproken dat Raheem Sterling een miljoenensalaris krijgt in Rotterdam. Volgens de club ligt zijn vergoeding duidelijk lager dan eerder werd gemeld, en blijft die zelfs onder de miljoen euro.

Studio Voetbal-presentator Sjoerd van Ramshorst ging in op de berichtgeving rond de Engelsman. "Er werd eerder deze week door De Telegraaf gemeld dat het twee miljoen zou zijn tot het einde van het seizoen", zei hij. "Feyenoord heeft ons vanavond laten weten dat het niet klopt en dat het minder is dan de helft. Hij krijgt dus minder dan een miljoen voor elf wedstrijden."

Sterling ontbrak zondag nog bij de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles, omdat hij in Nederland nog wacht op zijn werkvergunning. Om hem toch ritme op te laten doen, trekt Feyenoord komende week volgens het AD drie dagen naar België om te trainen. In dezelfde uitzending noemde Rafael van der Vaart de komst van Sterling een risico. "Ze spelen niet voor niets. Ik snap de gok. Het was of is een geweldige speler, maar ik heb daar niet zoveel mee."

Lees meer:
0 reacties